maandag 23 november 2015

StyleTone | Box November

| | 6 reacties
Het is alweer november en met de dag wordt het kouder. Wat heb ik een hekel aan die koude, winderige en regenachtige dagen. Daarnaast wordt mijn huid rond deze tijd van het jaar altijd wat droger en ben ik altijd op zoek naar goede olies en crèmes. Gelukkig zitten er in de November Box van StyleTone genoeg producten waarmee ik mijn huid kan verzorgen. Het concept van StyleTone is dat je een box thuisgestuurd krijgt waarvan je (nog) niet weet wat erin zit: er zitten altijd vijf full size producten in waarvan de totaalprijs een stuk hoger ligt!
Video van de unboxing kan je hier bekijken.
 Gilda Cosmetic 24 H Cream
Het duurste product wat in de box zit is deze 24-uurs crème van Gilda Cosmetic. Het is een product van een luxe Zweedse huidverzorgingslijn die producten maakt van natuurlijke en 'actieve' ingrediënten. Alle producten zijn zo ontworpen dat het voor elke soort huid te gebruiken is en dit zorgt ervoor dat de huid alle verschillende ingrediënten adsorbeert.
Deze luxe 24H Cream kalmeert en hydrateert de geïrriteerde huid. De crème is te gebruiken voor zowel overdag als nacht! Geen gedoe meer met allemaal verschillende crèmes, aangezien ik dit een hele fijne crème vind.
Green Pharmacy Gentle Facial Wash Gel
Een grote pot met Facial Wash Gel spotte ik als eerst in de box, deze bevat 270 mL. De Facial Wash Gel bevat groene thee-extract en reinigt en verwijdert onzuiverheden. Daarnaast heeft het ook nog een matterend effect op de huid. Ik ben super benieuwd naar dit product. Het product is ook te koop in de winkel van Ziaja in Den Haag.
 Evolve Organic Beauty Radiant Glow Mask
Evolve maakt biologische en natuurlijke producten door gebruik te maken van superfoods als ingrediënten. Alle producten zijn handgemaakt. Dit Radiant Glow Mask bevat rauwe cacao poeder en kokosnoot. De rauwe cacao poeder revitaliseert en zuivert de huid, terwijl de kokosnoot korrels de huid glad maken.
 Bubble T Hand Cream
www.alicejo.com €12,95
De merknaam doet me echt denken aan bubble tea. Logisch: thee, daar is dit merk geobsedeerd mee. In de box zat één van de drie handcrèmes: Maroccan Mint, Lemongrass & Green Tea of Hibiscus & Acai Berry Tea. Alle drie de handcrèmes bevatten Goji bessen-extract, amandelolie en shea butter. In mijn box zat de Lemongrass & Green Tea handcrème en wat ruikt die heerlijk! Daarnaast maakt het mijn handen ook lekker zacht, zoals het merk zegt.
 Cailyn Matte Lip Tint
Naast matte lippenstift, matte lipgloss en matte oogschaduw bestaat er blijkbaar ook een matte lip tint. Deze matte lip tint is aan het begin niet héél mat maar na ongeveer één minuut wordt deze al redelijk mat. Het is geen lipgloss of lippenstift, maar echt iets wat ervoor zorgt dat je lippen een kleurtje hebben. Het product is waterproof, niet plakkerig en ze zeggen dat het een dag lang kan blijven zitten. We will see. Ik vind het product wel wat prijzig.
Deze (grotere) box van StyleTone bevat grotendeels huidverzorgingsproducten en daar ben ik erg blij mee! De box paste niet door de brievenbus en werd dus als een pakketje bezorgd.
Wil jij deze StyleTone box of een volgende box ook? Twijfel dan niet langer en kies hier wat voor een abonnement je zou willen. De box is voor mensen in Nederland €12,50 en in België €15,00.

Liefs, Gita.

6 reacties:

  1. Reacties
    1. Klopt! Het zijn erg fijne producten voor dagelijks gebruik.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik ben er ook benieuwd naar. Heb deze namelijk nog niet uitgeprobeerd, maar weet niet zo zeker of het een fav wordt haha!

      Verwijderen
  3. Ik heb hem ook! Vind de producten die er in zitten zó fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr