woensdag 21 oktober 2015

Paul's Boutique | Hattie Compton Grey/White

| | 1 reacties
Wanneer er dan een grote zwarte doos met een groen neonlint bij mij thuis wordt bezorgd kan ik wel springen van geluk. Net zoals de vorige keer zat mijn tas van Paul's Boutique in een grote zwarte doos met een groen neonlint eromheen. De AW15 collectie van Paul's Boutique is er eindelijk en wat een prachtige tassen bevat deze collectie! Ik ontving de Hattie Compton Grey/White Bag en ik ben in één woord verliefd op mijn nieuwe tas.
 Aan de zijkant van de tas zit een soort van sleutelhanger en het staat enorm schattig bij de tas. De sleutelhanger kan je er eventueel af halen. De letters zijn in het goud en dat past perfect bij de andere details van de tas. De tas bestaat namelijk uit de kleuren grijs, wit, zwart en goud. De kleurencombinatie van de tas vind ik erg mooi, omdat het simpele kleuren zijn maar de tas straalt heel chique uit.
 De tas is van een soort grijze suède stof. Dit is mijn eerste tas van een suède stof en ik ben er erg blij mee. Het zwarte 'touw' om de tas mee dicht te maken is van een soort slangenprint/nepleer en aan de uiteindes zitten gouden dopjes. Het leuke aan de gouden details is dat ze spiegelend zijn. Er zit een wit hengsel aan de tas zodat je 'm vast kan houden. Daarnaast is er ook nog een ander hengsel, een langere, die je aan de tas vast kan maken zodat je het als een schoudertas kan gebruiken. Ook dit hengsel is wit met gouden details en is verstelbaar.
De binnenkant van de tas bestaat uit grijze en witte verticale strepen en ik vind het er erg leuk bijpassen. De kleuren komen namelijk overeen en zo is de binnenkant toch nog bijzonder. De tas is een soort van bucketbag en ik denk dat hij bij bijna alles past door onder andere de klassieke kleuren.
Aan de binnenkant van de tas zit een vakje met een rits en nog twee andere kleine open vakjes, waar je bijvoorbeeld je telefoon in zou kunnen stoppen.

De Hattie Compton Grey/White Bag is te koop voor €99,90.
Eventuele verkooppunten zijn de V&D en TheBagStore.

Lots of love, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr