donderdag 24 juli 2014

Shoplog: Forever21, Bershka, H&M & Primark

| | 3 reacties
Een tijdje geleden ben ik naar Amsterdam en Almere geweest om te shoppen.
Ik ben o.a. bij de Forever21, Bershka, H&M en de Primark geweest.
In dit artikel laat ik jullie zien want ik allemaal had gehaald op deze dag.
Bij de Forever21 zag ik deze superleuke zonnebril!
De glazen van de zonnebril zijn rond (naja niet helemaal), waar ik de laatste tijd echt van houd.
Deze zonnebril was 4,95 bij de Forever21.
Ik heb nog niet zoveel high waisted korte broeken (tenminste je kan er niet genoeg hebben!) en toen ik deze zag was ik helemaal verliefd. 
Deze broek was 17,99 en is te koop bij de Bershka.
Ik heb het broekje nog niet weer gestreken dus het is een beetje heel erg gekreukeld. Ik weet het, ik weet het.
Ik vind een zwarte (high waisted) korte broek gewoon een must.
Lekker basic maar toch met alles te combineren!
Ik heb dit broekje voor 14,99 bij de H&M gekocht.
 Ik ben de laatste tijd dol op oogschaduw, dus daar had ik een paar goede/fijne kwasten voor nodig. Mijn vriendin raadde deze aan en hier heb ik er gelijk 2 van gehaald. Bij deze kwast dit een dun en een dik kwastje, erg handig!
Deze kwasten waren te koop bij de Primark voor 1,50 per stuk.
De zomer is er eindelijk in Nederland!
Ik vind bloemenkransjes altijd super schattig en kon deze dus niet laten liggen!
De kleuren van de bloemen gaan van lichtroze tot donker roze.
Deze bloemenkrans is voor 4,50 te koop bij de Primark.
 Deze 4 midi rings vielen me meteen op. 
Midi rings zijn ringen die je om het middelste kootje van je vinger draagt, super tof!
Het setje kostte 2,00 bij de Primark.
Wat ik zo leuk vind aan dit t-shirt is dat het geen normaal t-shirt is.
Het eerste wat ik zo tof vond is dat er geen normaal patroon op is gedrukt.
Het tweede is dat er allemaal doorzichtige strepen op het t-shirt staan.
Het t-shirt is voor €8,00 te koop bij de Primark.
Ik vind bandeaus erg handig om bijvoorbeeld onder het t-shirt van hierboven aan te doen.
Je kan deze 'dingen' gewoon overal onder dragen, super handig.
Ze zijn voor €3,00 per stuk bij de Primark te koop.
Ik vind de mom jeans en de boyfriend jeans echt super leuk en natuurlijk comfortabel!
Deze broek was in de sale en was van €15,00 naar €5,00 gegaan dus ik kon deze broek echt niet laten liggen! 
Deze broek is te koop bij de Primark.
Kimono's zijn zo leuk, al zeg ik het zelf.
Ik heb de zware kimono genomen, er was namelijk ook nog een witte en die heb 
ik niet gehaald (wat heb ik spijt!!!).
Voor €13,00 kan je deze kimono bij de Primark halen.
Ik zocht al een hele lange tijd naar een mooie 'tuinbroek'.
Een soortig boyfriend jeans model.
En ik heb 'm gevonden!!!!
Deze dungaree is voor €9,00 te koop bij de Primark.
(Op het kaartje stond €19,00 maar hij werd afgerekend als €9,00)

Wat vinden jullie van deze shoplog?
Liefs, Gita.

(Ik begin maar weer eens met bloggen, het is een goede afleiding denk ik.)


3 reacties:

  1. Ah die broek is echt een koopje, super leuk!
    Hopelijk gaat alles weee wat beter met je en bloggen is zeker een goede afleiding denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ja klopt! :-)
      Ja, 't gaat wel beter dan eerst, stukken beter eigenlijk! X

      Verwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr